فاطمه حنیف در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تفکر «وهابیت» در اندونزی در حال رشد است/ انقلاب اسلامی تنها مختص به ملت ایران نیست

«فاطمه حنیف» با بیان اینکه جریان وهابیت در کشور اندونزی در حال رشد است، گفت: مروجان این جریان در حکومت و در بین مردم ما نفوذ کرده‌اند؛ لذا شیعیان باید به مقابله با این جریان انحرافی بپردازند.
کد خبر: ۳۶۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۸ - 08October 2019

راه و هدف شهدا باید ادامه یابد/ شیعیان به مقابله با جریان‌های انحرافی بپردازند

«فاطمه حنیف» بانوی شیعه شده اندونزیایی در حاشیه «نشست جبهه گفتمانی نخبگان حوزه زن و دفاع مقدس» در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس با تاکید بر اینکه بعد از آشنایی با انقلاب اسلامی ایران نور ولایت را دیده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران جرقه نور است؛ جرقه‌ای که شعله آن در کشور‌های مختلف منتشر شده و مردم جهان را به سوی دین اسلام ناب محمدی هدایت می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که دین اسلام و انقلاب اسلامی نیاز به پاسداری دارند، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ساکت نمی‌نشینند. آن‌ها می‌خواهند نور اسلام را خاموش کنند؛ اما اراده الهی و همت مسلمانان اجازه نمی‌دهد این اتفاق رخ دهد. اگر روزی جوانان ایرانی مقابل دشمن ایستادند و با جان و دل انقلاب اسلامی را حفظ کردند، امروز نیز باید بازماندگان این جوانان بایستند و راه و هدف آن‌ها را ادامه دهند.

حنیف افزود: جریان وهابیت در کشور ما نیز همچون سایر کشور‌ها در حال رشد است. مروجان این جریان در حکومت و در بین مردم ما نفوذ کرده‌اند؛ لذا شیعیان باید به مقابله با این جریان انحرافی بپردازند.

وی در پایان با بیان اینکه برخی از رسانه‌ها در خصوص ایران و انقلاب اسلامی به مردم دروغ می‌گویند، اما خوشبختانه جهان به سمتی می‌رود که حقایق را پیدا کند، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تنها به ملت ایران کمک نکرد؛ بلکه جریان‌های فکری شیعه در منطقه و جهان نیز تحت حمایت‌های این انقلاب قرار گرفتند و به حمایت از مظلومان جهان پرداختند. 

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها