رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

حماسه 13 آبان انقلاب دوم ایران بود

حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» حماسه  13 آبان را یک نشانه و علامت برای دشمنان شکست خورده دانست و گفت: حماسه 13 آبان مصادف با روز ملّی مبارزه با استکبار انقلاب دوم ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۳۶۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ - 07October 2019

انقلاب دوم ایران حماسه 13 آبان بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت مراسم 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان حرکت رو به جلو نظام جمهوری اسلامی ایران است که هر ساله از اهمیتی بیشتری برخوردار می شود.

وی حماسه 13 آبان مصادف با روز ملّی مبارزه با استکبار را انقلاب دوم ایران اسلامی دانست و گفت: اهمیت این حماسه به اندازه انقلاب اول دارای اهمیت فراوانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ملت ایران در طی انقلاب اول از استبداد رها شدند خاطرنشان کرد: استکبار در انقلاب 2 قصد استقرار یک نفر خارجی در کشور را داشت.

جمالی با اشاره به اینکه دشمنان با جنگ تحمیلی و ترور نتوانستند به مقاصد خود برسند و نا‌امید شدند افزود: اکنون دشمنان با تحریم ها و فشار حداکثری در صدد نارضایتی مردم از نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه اهمیت این روز از نظر روز استکبار‌ستیزی اشاره کرد و گفت: حماسه 13 آبان یک نشانه و علامت برای دشمنان شکست خورده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان داشت: دشمنان و بد خواهان نظام در روز منتظر هستند که ببیند مردم ایران با وجود فشارهای مختلف همچنان در حمایت از نظام به قوت خود باقی هستند.

جمالی به برگزاری نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بوشهر اشاره کرد و متذکر شد: این نشست روز چهارشنبه ۱۷ مهر با حضور مهمانان داخلی و خارجی در مجموعه فرهنگی هنری ۹ دی شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار