حجت الاسلام علی اکبری در مراسم سومین روز درگذشت پدر شهیدان صفاری:

حفظ ارزش‌ها و اسلام دغدغه امروز خانواده شهیدان است

مراسم سومین روز درگذشت پدر شهیدان صفاری با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴ - 22December 2014

حفظ ارزش‌ها و اسلام دغدغه امروز خانواده شهیدان است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم سومین روز درگذشت پدر شهیدان مجتبی و محمد حسن صفاری با حضور دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، دکتر حسنی آهنگر رئیس دانشگاه تربیت پاسداری جامع امام حسین (ع)، صفار هرندی وزیر ساق ارشاد، حجت الاسلام و المسلمین حسن علی اکبری مدرس دانشگاه امام حسین(ع)، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان، سرلشکر ایزدی معاون اشراف فرماندهی کل قوا، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، همرزمان و خانواده شهید و امت حزب الله در مسجد انصار الحسین شهرک محلاتی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری گفت: دغدغههای امروز خانواده شهیدان حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب است.

وی افزود: دغدغههای بزرگان دین ما دغدغه دین داری و مکتب است و این دغدغههای مقام معظم رهبری است. زیرا ما با بررسی دقیق این دغدغهها متوجه تشابه آن با دغدغههای امیرالمومنین و تشابه دغدغههای امیر المومنین با پیامبر میشویم.

علی اکبری ادامه داد: ویژگی خاص اولیای خدا نهراسیدن از مرگ و پنداشتن مرگ به عنوان شیوهای برای دیدار پروردگار است و این ویژگی در امام راحل وجود داشت.

وی افزود: دغدغههای نبی مکرم اسلام دغدغههای اسلام و قرآن است که بیشترین آن اتمام حجت حضرت با امت مانند دغدغههای امام حسن مجتبی علیه السلام برای گمراه نشدن امت از راه حق و حقیقت است.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) ابراز کرد: دغدغههای امروز خانواده شهیدان نیز دغدغههای مادی گرایانه نیست بلکه این دغدغهها الهی است و این برای حفظ ارزشها و اسلام در خانواده شهیدان صفاری مشهود است.

انتهای  پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار