مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت جریان‌سازی جهت فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد

«عباس زارع» گفت: لازم است فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران جریان‌سازی شوند تا بتوان برنامه‌های این مراکز را در سطح کشور، استان و شهرستان، تعمیم داد و معرفی کرد تا اقشار مختلف مردم از فعالیت‌های مختلف کانون‌های مساجد، آگاه شوند.
کد خبر: ۳۶۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ - 07October 2019

لزوم توجه به ذائقه نسل جوان در برنامه‌های فضای مجازیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جلسه و دیدار مشترک با حجت‌الاسلام «محمود علی‌خانی» مدیر دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، اظهار داشت: فعالیت‌های خوبی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: وجود یک تعداد برنامه‌های تعریف شده نباید موجب نپرداختن به فعالیت‌های جدید و بدیع شود و باید به این مهم، توجه لازم صورت گیرد.

زارع بیان کرد: لازم است فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران جریان‌سازی شوند تا بتوان برنامه‌های این مراکز را در سطح کشور، استان و شهرستان، تعمیم داد و معرفی کرد تا اقشار مختلف مردم از فعالیت‌های مختلف کانون‌های مساجد، آگاه شوند.

وی ابراز کرد: گسترش فضای مجازی یکی از دغدغه‌های امروز جامعه است که باید جهت انجام برنامه‌های مختلف به ذائقه نسل جوان، توجه لازم و ویژه صورت گیرد.

زارع تصریح کرد: جامعه هدف، مشخص است، اما باید فضایی را ایجاد کرد تا آحاد مردم در برنامه‌ها، شرکت کنند.

وی گفت: بهره‌گیری از حوزه رسانه جهت انعکاس فعالیت‌ها و اشاعه آن در جامعه، ضرورتی انکارناپذیر است چرا که خود را با جریان رسانه، می‌توان در سطح بالا نگه داشت.

زارع اظهار کرد: از ظرفیت اداره اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی به ویژه امام جمعه شهر‌ها می‌توان جهت تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، استفاده کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: برنامه شاخص و جدید در فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید گنجانده شود؛ نظیر جشنواره عکس که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با عنوان «مازندران در قاب محرم» با اولویت فرهنگ بومی استان دارد.

وی ابراز کرد: ارائه برنامه نو و بدیع در فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با محوریت جوانان و مشارکت و استفاده از ظرفیت آن‌ها به طور یقین، تاثیرگذاری مثبت و خوبی در فعالیت‌ها دارد.

زارع ضمن ارائه راهکار‌های لازم جهت رفع مشکلات، گفت: به برنامه‌های فاخر و ارزشمند کانون‌های مساجد مازندران از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اعتبار تخصیص می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار