مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

ساماندهی ۵۵ گلزار شهدا در مازندران با همکاری بسیج سازندگی

«هدایت مظلومی» گفت: در قالب تفاهم‌نامه با سازمان مدیریت و بسیج سازندگی، ساماندهی ۵۵ گلزار نیمه‌کاره در دستور کار است.
کد خبر: ۳۶۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ - 07October 2019

بیش از ۵۵ درصد گلزارهای شهدای مازندران ساماندهی شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در شصت‌و‌چهارمین جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان، با اشاره به پراکندگی گلزارهای شهدا در ۲۲ شهرستان استان مازندران، اظهار داشت: مازندران دارای هزار و ۶۱۲ گلزار شهدا بوده که از این حیث رتبه نخست کشور را دارد‌.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در روند ساماندهی گلزارهای شهدا از سوی دستگاه‌های مربوط، افزود: بیش از ۵۵ درصد از این گلزارها تاکنون در استان ساماندهی شده است.

مظلومی تصریح کرد: سال گذشته کار ساماندهی ۴۵ گلزار نیمه‌کاره به اتمام رسیده و بازگشایی شد‌.

این مسئول با اشاره به ساماندهی ۱۱۴ گلزار تک‌مزاری از سوی بنیاد و پیمان‌کاری بسیج سازندگی، عنوان کرد: در سال جاری ساماندهی گلزارهای دو و سه مزاری در برنامه کاری داریم.

مدیرکل بنیاد شهید استان مازندران گفت: در قالب تفاهم‌نامه با سازمان مدیریت و بسیج سازندگی، ساماندهی ۵۵ گلزار نیمه‌کاره در دستور کار است.

مظلومی ضمن ارائه گزارش آخرین وضعیت ساماندهی گلزار شهدا، در خصوص چگونگی روند ساماندهی گلزار بهشت فاطمه (س) بهشهر و پیشرفت فیزیکی آن مطالبی بیان کرد.

گزارش امور شوراها و روستایی در خصوص تحویل و نگهداری گلزارهای خاتمه یافته، روند ساماندهی گلزار شهدای چالدره تنکابن و آمادگی شرکت توزیع برق استان در رابطه با ساماندهی هزینه تک‌مزاری سنگ «سی‌لفور» ظرف دو هفته، ساماندهی ۲۰ گلزار جوار بقاع متبرکه توسط اداره‌کل اوقاف استان تا پایان سال جاری و ابلاغ شروع عملیات گلزار «چالدره» تنکابن به فرمانداری و منابع طبیعی، از مصوبات این جلسه بوده است.‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار