فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

شاگردان سردار همدانی آماده تحقق گام دوم انقلاب هستند

سردار مظاهر مجیدی گفت: امروز شاگردان سردار همدانی آماده هستند که گام دوم انقلاب اسلامی را آغاز و در این راه حرکت کنند.
کد خبر: ۳۶۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ - 07October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی»، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان امشب در مراسم سالگرد شهادت سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی اظهار داشت: سردار همدانی در روزهای پیش از شهادت اعلام کرد که دلش برای شهادت تنگ شده است، ما هم می‌گوییم دلمان برای شما تنگ شده است.

مجیدی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی از دو شهید یعنی حاج حسین همدانی و شهیدحججی به صورت ویژه نام می‌برند اظهار کرد: امروز شاگردان حاج حسین آماده هستند که گام دوم انقلاب را آغاز کنند و در این راه حرکت کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز نیروهای حاج حسین آماده‌اند تا همان پرچم را بردارند و حرکت کنند افزود: امروز از کتاب «حدیث حاضر غایب» ارزشمندی که برای حاج حسین تدوین شده است، رونمایی خواهیم کرد.

در این مراسم با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان و وهب همدانی فرزند سردار شهید حاج حسین همدانی از کتاب «حدیث حاضر غایب» که روایتی صاف، ساده، عمیق و پرفراز و نشیب از زندگی سردارهمدانی از زبان جعفر مظاهری همراه و همراز 34 ساله این شهید است، رونمایی شد.

این کتاب توسط محسن صیفی‌کار از فعالان عرصه تاریخ شفاهی استان در 40 فصل تدوین شده که از دوران جنگ تحمیلی تا مستشاری سردار در سوریه را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار