مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

برگزاری همایش ملی هزاره علامه شیخ طبرسی در مازندران

عباس زارع از برگزاری همایش ملی هزاره علامه شیخ طبرسی در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ - 07October 2019

برگزاری همایش ملی هزاره علامه شیخ طبرسی در ماندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دومین جلسه فرهنگ عمومی استان برگزاری محفل انس با قرآن در راستای معرفی الگوی قرآنی به نسل جوان و نوجوان را مهم دانست و اظهار داشت: با شکل گیری محفل انس با قرآن کریم، نشر فرهنگ اسلامی مورد توجه قرار می‌گیرد.

زارع با بیان اینکه همایش ملی هزاره علامه شیخ طبرسی و نیز همایش آیت الله کوهستانی بزودی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این دو همایش، صاحبنظران برجسته فرهنگی حوزه و دانشگاه حضور دارند.

حجت الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری نیز با بیان اینکه علویان استان در طول تاریخ همواره در برپایی شعائر اسلامی و فرهنگی گام برداشته اند، گفت: برای احیای این شعائر، به ورود جدی‌تر دستگاه های اجرایی نیاز داریم.

قاسمی با بیان اینکه مازندران برای توسعه فرهنگ عمومی به همدلی بیشتر مدیران و مسئولان نیاز دارد افزود: شورای فرهنگ عمومی باید در راستای احیای ارزش‌های اسلامی گام‌های اثربخش تری بردارد.

امام جمعه موقت ساری برپایی یادواره شهدای دانش آموز را یکی از ابتکارات ارزنده مازندران برشمرد و فرهنگ سازی بیشتر در این زمینه را خواستار شد.

قاسمی با اشاره به نقش برجسته روحانیت در دینداری جامعه تصریح کرد: امروز با انواع هجمه‌ها علیه روحانیت در جامعه روبرو هستیم که باید از توطئه و فتنه دشمنان آگاه بود و با همه توان برای مقابله ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار