سردار رحیمی‌ خبر داد؛

دستگیری ۴۰۰ مفسد اقتصادی در تهران/ افزایش ۱۳۰ درصدی دستگیری مجرمین فضای مجازی

فرمانده انتظامی تهران گفت: از هفته ناجا سال گذشته تا کنون ۳۵ پرونده بزرگ و کلان اقتصادی با همکاری دستگاه قضا و دادستان تهران به مرحله اجرا در آمد و در این راستا ۴۰۰ مفسد اقتصادی دستگیر شد.
کد خبر: ۳۶۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ - 08October 2019

دستگیری ۴۰۰ مفسد اقتصادی در تهران/ افزایش ۱۳۰ درصدی دستگیری مجرمین فضای مجازیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که صبح امروز (سه‌شنبه) همزمان با ششمین روز از هفته ناجا در فرماندهی انتظامی تهران برگزار شد، با بیان اینکه هفته ناجا با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» شروع شد، اظهار داشت: پلیس هوشمند یعنی حرکت شتابان پلیس با بهره‌گیری از امکانات الکترونیکی و پلیسی برای ارائه خدمات به مردم است.

وی ادامه داد: پلیس امین و امانت‌دار مردم است؛ پلیس برای برقراری نظم عمومی و امنیت داخلی از مرزها تا داخل کشور با صلابت و اقتدار حضور دارد.

سردار رحیمی با بیان اینکه مردم بدانند پلیس در مسیر خدمت‌رسانی و برقراری نظم و آرامش تمام تلاش خود را خواهد کرد، گفت: با اقدامات پیشگیرانه و پیش‌دستانه در ۳۰‌ نفطه از شهر تهران ضمن حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تلاش داریم فضا و محیط را برای اقدامات مجرمان تنگ کنیم.

وی گفت: این طرح‌ها با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همکاری دستگاه‌ها متولی انجام می‌شود و امروز خوشبختانه در هرندی، فرحزاد، شوش و... گام‌های خوبی برداشته شده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه طرح‌های عملیاتی پلیس امروز با اقتدار در تهران اجرا می‌شود، گفت: طرح رعد امروز یک طرح توانمند در تهران شده است و همه کلانتری‌ها در این طرح حضور دارند و اقدامات خوبی در جهت مبارزه با مزاحمین، اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر و کالا و ارز صورت گرفته است.

وی در خصوص اجرای طرح صاعقه و کاشف گفت: این طرح‌ها در برخورد با باندهای که به دنبال اخلال در امنیت هستند، صورت می‌گیرد.

سردار رحیمی با بیان اینکه در تکمیل برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر طرح ظفر به اجرا دآرمد، گفت: در این طرح به ۲۳۰ مکان که پاتوق قاچاقچیان مواد مخدر بوده ضربه وارد شده است.

فرمانده انتظامی تهران در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: از هفته ناجا سال گذشته تا کنون ۳۵ پرونده بزرگ و کلان اقتصادی با همکاری دستگاه قضا و دادستان تهران به مرحله اجرا در آمد و در این راستا ۴۰۰ مفسد اقتصادی دستگیر شد.

وی درباره رصد فضای مجازی گفت: امروز بیش از ۱۳۰ درصد افزایش دستگیری مجرمین فضای مجازی داشتیم.

سردار رحیمی گفت: در دو سال اخیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ رتبه برتر اعتماد مردم را بر اساس نظرسنجی به دست آورده است که این بزرگترین دستاورد پلیس تهران بزرگ است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مردم باید بدانند امروز سهم جرائم تهران از ۲۹ درصد به ۲۱ درصد رسیده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها