سردار رحیمی:

امنیت پایدار داخلی زمینه‌ساز حضور مقتدرانه ایران در منطقه است

رئیس پلیس پایتخت گفت: زمانی می‌توانیم مقتدرانه و با صلابت در منطقه نقش‌آفرینی کنیم که از امنیت پایدار داخلی برخوردار باشیم.
کد خبر: ۳۶۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ - 08October 2019

برقراری امنیت پایدار داخلی زمینه‌ساز حضور ایران در منطقه و جهان استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در همایش اتاق اصناف که صبح امروز در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه واحد صنفی نباید بدون حساب و کتاب پلمب شود، اظهار داشت: وقتی یک واحد صنفی به مکانی برای جرم و فساد تبدیل شود، راهی جز پلمب کردن آن نداریم.

وی ادامه داد: بیش از ۹۹ درصد از واحد‌های صنفی قانون را رعایت می‌کنند و پلیس با آن یک درصدی که قانون را رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهد کرد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه رویکرد پلیس در برخورد با اصناف متفاوت شده است، گفت: تسهیل کسب و کار و حمایت از تولید از وظایف پلیس است؛ پلیس برقراری امنیت برای اصناف را وظیفه خود می‌داند و هیچ‌گونه توقعی ندارد.

سردار رحیمی با بیان اینکه ۱۰ کلانتری در حاشیه شهر تهران جانمایی شده است، افزود: این حرکت جهادی توسط اصناف و بازاریان شکل گرفته است.

وی امنیت را موجب پویایی، رشد و بالندگی جامعه برشمرد و عنوان کرد: زمانی می‌توانیم مقتدرانه و با صلابت در منطقه نقش‌آفرینی کنیم که از امنیت پایدار داخلی برخوردار باشیم.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: امروز افق‌های روشن و بلند پیروزی‌هایی که بر اثر مقاومت ایجاد شده است، در منطقه قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار