فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

شهید «نادر مهدوی» خلیج فارس را به گورستان متجاوزان تبدیل کرد

سردار «رمضان زیراهی» گفت: در حماسه 16 مهر سال 66 شهید نادر مهدوی و همرزمانش خلیج فارس را به گورستان متجاوزان تبدیل کردند.
کد خبر: ۳۶۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ - 08October 2019

شهید «نادر مهدوی» خلیج فارس را به گورستان متجاوزان تبدیل کردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیراهی» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم یادواره شهدای خلیج فارس در حسینیه عاشقان ثارالله با بیان اینکه رزمندگان با پایمردی و دلاوری پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیدند، اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که در هشت سال دفاع مقدس بلوک شرق و غرب با هم‌پیمانی علیه ملت ایران وارد جنگ شدند و رزمندگان در تقابل با آن‌ها حماسه‌های گوناگونی خلق کردند که در تاریخ ثبت است.

وی حماسه خلیج فارس در 16 مهر را یادآور رشادت و اقتدار حماسه‌سازان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه دانست و گفت: حماسه خلیج فارس یادگار رویارویی انقلاب اسلامی با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بود.

زیراهی خاطرنشان کرد: رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در عملیات مقابله به مثل، ضربه‌ای کوبنده به آمریکا و هم‌پیمانش وارد کردند و هیمنه استکبار جهانی را در این آب‌ها غرق کردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: در حماسه 16 مهر سال 66 شهیدان «بیژن گُرد، غلامحسین توسلی، نصرالله شفیعی، مجید مبارکی، خداداد آبسالان و مهدی محمدی‌ها» به فرماندهی «نادر مهدوی» خلیج فارس را به گورستان متجاوزان تبدیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها