رئیس دفتر امام جمعه کنگان خبر داد؛

اجرای طرح نائب‌الشهید پیاده‌روی اربعین در شهرستان کنگان

«ابوذر حسین‌پور» زائرین اربعین را سفیران حسینی خواند و گفت: طرح پیاده‌‌روی اربعین به ‌نیابت از شهدا به همت کارگروه شاهد ستاد مرکزی اربعین حسینی و دفتر امام جمعه کنگان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۶۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 08October 2019

اجرای طرح نائب الشهید پیاده‌روی اربعین در شهرستان کنگان

«ابوذر حسین‌پور» رئیس دفتر امام جمعه شهرستان کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن بیان اینکه اربعین تجلی شور و شعور حسینی و نماد وحدت و همدلی امت اسلام و همه آزادگان عالم است اظهار داشت: طرح پیاده‌‌روی اربعین به ‌نیابت از شهدا به همت کارگروه شاهد ستاد مرکزی اربعین حسینی در کشور چند سالی است که اجرا شده است.

وی با بیان اینکه کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر در مرکز استان نیز اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند گفت: دفتر امام جمعه کنگان نیز در راستای انجام این کار ارزشمند فرهنگی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت و حفظ یاد و نام سبک‌بالان آسمانی، اقدام به چاپ تمثال مبارک شهدای شهرستان کنگان کرده است.

رئیس دفتر امام جمعه کنگان با اشاره به اینکه با توجه به محدودیت، زائران می‌توانند جهت دریافت کارت نیابت شهدای شهرستان به دفتر امام جمعه کنگان مراجعه کنند خاطرنشان کرد: چاپ زیارت وارث و زیارت اربعین و نیز اجرای طرح ختم صلوات به نیت تعجیل در فرج و هدیه ثواب آن به امام حسین (ع) از دیگر اقدامات ستاد نماز جمعه شهرکنگان است.

حسین‌پور زائران اربعین را سفیران حسینی خواند و تأکید کرد: به عنوان زائر سیدالشهدا (ع) باید با رفتار و گفتار مناسب انتقال دهنده فرهنگ ناب حسینی باشیم.

وی متذکر شد: دلدادگان حسینی از شهرستان کنگان با حضور در بزرگترین همایش بشری عشق و ارادت خود به ساحت مقدس آل‌الله را بار دیگر به منصه ظهور خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار