پیوندی خبر داد؛

برپایی ۶۰ مرکز درمانی هلال احمر در عراق

رئیس جمعیت هلال احمر از برپایی ۶۰ مرکز درمانی در شهرهای مختلف عراق به منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ - 08October 2019

برپایی ۶۰ مرکز درمانی در کشور عراق/ افزایش ۴۰ درصدی خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علی اصغر پیوندی» رئیس جمعیت هلال احمر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مانور هلال احمر و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، امنیت را یکی از ارکان جامعه دانست و اظهار داشت: باید قدردان نیروی انتظامی باشیم؛ چرا که بدون امنیت هیچ کاری اتفاق نخواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه این مانور برای هماهنگی بین نیروهای پلیس و هلال احمر انجام شد، افزود: ما در مسائل امنیتی دخالتی نداریم، اما در حوادثی که رخ می‌دهد، اگر امنیت برقرار نشود، امدادرسان‌ها نمی‌توانند به خوبی خدمات خود را ارائه دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: برآیند این تعامل، خدمات‌رسانی بیشتر به مردم است و امروز در راهپیمایی اربعین حسینی، این تعامل بین پلیس و هلال احمر به خوبی ایجاد شده است.

پیوندی در ادامه درباره خدمات هلال احمر به زائران اربعین حسینی گفت: هم‌اکنون ۶۰ مرکز درمانی در شهرهای حله، کربلا، نجف، کاظمین و سامرا برای ارائه خدمات به زائران برپا شده است.

وی ادامه داد: بیش از دو هزار و ۵۰۰ پزشک متخصص و عمومی نیز با تجهیزات کامل به عراق اعزام شده‌اند؛ همچنین ۵۰ اتوبوس‌آمبولانس و آمبولانس برای ارائه خدمات به عراق اعزام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص افزایش تعداد زائران اربعین، خدمات‌رسانی هلال احمر نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها