هنیه: «حماس» و «جهاد اسلامی» دو روح در یک بدن هستند

رئیس دفتر سیاسی جنبش فلسطینی حماس در سالروز تأسیس جهاد اسلامی فلسطین، ائتلاف با این جنبش را «استراتژیک» خواند و گفت که روابط حماس و جهاد اسلامی در بهترین حالت است.
کد خبر: ۳۶۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ - 08October 2019

هنیه: حماس و جهاد اسلامی دو روح در یک بدن هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، هیأتی از جنبش حماس به ریاست «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس امروز (سه‌شنبه) و همزمان با سی و دومین سالگرد تأسیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین، به دیدار سران این جنبش رفت.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، هنیه در این دیدار گفت که رابطه میان جهاد اسلامی و حماس رابطه‌ای راهبردی میان برادرانی است که پرچم ایمان و حق به دست گرفته‌اند.

وی ادامه داد، جهاد اسلامی افتخارات زیادی داشته است که به سه مورد آن اشاره می‌شود؛ بازگرداندن اعتبار به مسأله فلسطین از بعد اسلامی آن، بازگردان اعتبار به پروژه مقاومت و بازگرداندن اعتبار به مسأله فلسطین در عمق عربی و اسلامی آن.

هینه تأکید کرد که رابطه میان حماس و جهاد اسلامی در بهترین حالت خود است و حماس با این جنبشی که پرچم اسلام و مقاومت را به دست گرفته است، ائتلاف دارد. امروز ما دو روح در یک جسم هستیم.

«نافذ عزام» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی هم به هیأت حماس خوشامد گفت و اعلام کرد که این مناسبت فرصتی برای تقویت دیدگاه‌هاست.

وی تأکید کرد که حماس و جهاد حضوری چشمگیر را ثبت و تحول بزرگی در مقاومت ایجاد کرده‌اند.

نافذ عزام در پایان اعلام کرد که مسأله فلسطین، امروز در شرایطی سخت و توطئه‌هایی مانند «معامله قرن» قرار دارد؛ اما هیچ‌کدام از این تلاش‌ها به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار