سردار رحیمی:

دشمن با بمباران تبلیغاتی به دنبال ناامید کردن مردم است

رئیس پلیس پایتخت گفت: دشمن با بمباران تبلیغاتی و ایجاد جنگ روانی به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور است.
کد خبر: ۳۶۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ - 08October 2019

دشمن با بمباران تبلیغاتی و جنگ روانی به دنبال نا امید کردن مردم هستند/ ادیان الهی مورد حمایت همه جانبه نیروی انتظامی هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در نشست با ادیان توحیدی با بیان اینکه در این نشست پیمان می‌بندیدم با وحدت، انسجام و اخوت گام‌های بلندی برای آبادانی و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم، اظهار داشت: همه ما به این واقف هستیم دشمن از وحدت، و انسجام ملت ایران ناراحت است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز هزینه‌های زیادی صرف کرده تا از کوچکترین خلع استفاده کند، گفت: امروز با توجه به تنوع مذاهب و اقوام دشمن به دنبال این است که از این طریق به ما ضربه وارد کند.

سردار رحیمی گفت: همه اقلیت‌ها و ادیان توحیدی امروز در کنار یکدیگر در مقابل دشمن ایستادگی می کنند و در دفاع مقدس هم با تقدیم شهدای فراوان اجازه ندادند وجبی از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

رییس پلیس پایتخت گفت: برای نیروی انتظامی تفاوتی نمی‌کند افرادی که خدمات دریافت می‌کنند وابسته به کدام قومیت و ادیان هستند.

وی ادامه داد: همه کسانی که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند باید به طور یکسان خدمات دریافت کنند؛ امروز ادیان الهی مورد حمایت همه جانبه پلیس هستید.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه دشمن برای ایجاد تفرقه سال‌هاست سرمایه گذاری کرده است، گفت: امروز خوشبختانه امنیت جمهوری اسلامی ایران مثال‌زدنی و باید همه تلاش کنیم که این امنیت همچنان پایدار باشد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه دشمن با بمباران تبلیغاتی و ایجاد جنگ روانی به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور است، گفت: چرا امروز کسانی که ادعای حقوق بشر می‌کنند توجه‌ای به اغتشاشات مردم فرانسه ندارند و به خواسته‌های آن‌ها توجه نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها