دریادار تنگسیری خبر داد؛

ساخت شناورهایی با سرعت ۱۰۰ نات در آینده نزدیک

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با بهره‌گیری از توان و دانش فنی داخلی در آینده نزدیک به‌سمت تولید شناور‌های تندرو با سرعت ۱۰۰ نات می‌رویم.
کد خبر: ۳۶۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ - 09October 2019

حضور بیگانگان در ‌خلیج‌ فارس هیچ دستاوردی ‌ندارد / تولید شناورهای تندرو با سرعت ۱۰۰نات‌به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در فرودگاه سردار جنگل رشت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد رونمایی از شناور‌های دریایی تندرو تا ۹۰ نات سرعت خواهیم بود.

وی ادامه داد: با بهره‌گیری از توان و دانش فنی نیرو‌های نخبه داخلی، در آینده نزدیک به‌سمت تولید شناور‌های تندرو با سرعت ۱۰۰ نات می‌رویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه «دستیابی به این پیشرفت‌ها را مدیون تلاش جوانان این سرزمین و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب هستیم»، افزود: دشمن هیچ‌گاه از ما راضی نخواهد بود مگر اینکه بنا به فرمایش قرآن کریم، ما را به‌شکل خود درآورد.

سردار تنگسیری با بیان اینکه «راضی شدن دشمن از ما تنها یک خیال‌پردازی کودکانه است»، تصریح کرد: تنها راه مقابله با دشمن افزایش آمادگی در برابر اوست و مذاکره در موضوعات مختلف با دشمن بدعهد راه به جایی نمی‌برد.

وی گفت: آمادگی ما موجب برقراری امنیت و ثبات در منطقه خلیج فارس شده است. بار‌ها به کشور‌های حوزه خلیج فارس پیام داده‌ایم که این منطقه متعلق به همه همسایگان است و ما قادریم امنیت را با همدلی بین کشور‌های این حوزه برقرار کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بیگانگان، مخل امنیت منطقه خلیج فارس هستند، افزود: آن‌ها به‌دنبال ایجاد مشروعیت برای حضور نامشروع خود به بهانه ایجاد امنیت هستند و از طرفی برای فروش سلاح‌های خود می‌بایست که جنگ‌افروزی کنند.

سردار تنگسیری با اعلام اینکه حضور بیگانگان در منطقه خلیج‌فارس حتی عواقب زیست‌محیطی به‌ همراه دارد، گفت: برای چرخش آب در خلیج فارس با مساحت ۲۵۰ هزار کیلومتر مربع به یک سال زمان نیاز است و دشمن بداند که حضور او هیچ دستاوردی برای منطقه ندارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار