سردار ناظری:

رسانه یک پدیده برجسته دنیای مدرن امروزی است

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رسانه‌ها در دنیا نقش پررنگی دارند و فعالیت‌های مجازی ثابت می‌کند که بحث رسانه یک پدیده برجسته دنیای مدرن امروزی است و تاثیر آن را مشاهده کرده‌ایم.
کد خبر: ۳۶۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ - 09October 2019

رسانه یک پدیده برجسته دنیای مدرن امروزی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «محمد ناظری» جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبری جبهه انقلابی در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: خبرنگاران رهروان گام‌های به خون آغشته افرادی مانند خزایی‌ها، صارمی‌ها و ذوالفقاری‌ها هستند که باید این قشر با الگو قرار دادن این شهدا که در واقع چراغ‌داران راه نجات‌اند برای جامعه بشریت به ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران به گونه‌ای عمل کنیم که این‌ها الگو باشند تا راه را گم نکنیم.

وی افزود: رسانه‌ها در دنیای امروز نقش بسیار عظیمی بر دوش دارند و همه با این موضوع آشنا هستیم و تلاش‌های شبانه‌روزی این قشر بر هیچ کس پوشیده نیست.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رسانه‌ها در دنیا نقش پررنگی دارند و فعالیت‌های مجازی ثابت می‌کند که بحث رسانه یک پدیده برجسته دنیای مدرن امروزی است و تاثیر آن را مشاهده کرده‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: در نوع جریاناتی که رسانه می‌تواند تشکیل دهد وقتی دقت کنیم هر روزه ابعاد جدیدی را در پیش روی ما باز می‌کند و می‌توانیم تاثیرات مثبت و منفی رسانه‌ها را مشاهده کنیم و با توجه به دیدگاه‌های افراطی، تفریطی و بینا بین در رسانه وجود دارد.

ناظری ادامه داد: هر فردی بر اساس دیدگاه‌های خود بر یکی از این سه دیدگاه کار می‌کند و بر اساس آن منظر رسانه را می‌بیند ما باید روی فرهنگ و رسانه کار کنیم و تاثیرات آن را مشاهده کنیم.

وی متذکر شد: خبرنگاران وظایفی را بر عهده دارند که یاددهی، یادگیری، اندیشه پروری، هدایت و انتخاب از مهمترین ویژگی‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار