فرمانده قرارگاه نجف نزسا:

شهیدان صیادشیرازی و شوشتری دو مشعل تابنده هستند

سردار «محمدنظر عظیمی» گفت: شهیدان صیادشیرازی و شوشتری دو مشعل تابنده و از چهره‌های شناخته شده‌ای برای مردم هستند و آنچه در دوران دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی سبب افتخار بوده مبتنی بر رشادت‌های شهیدان است.
کد خبر: ۳۶۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ - 09October 2019

شهیدان صیادشیرازی و  شوشتری دو مشعل تابنده هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز در مراسم رونمایی از تندیس شهیدان «صیادشیرازی» و شوشتری» که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد برگزار شد اظهار داشت: این دو شهید بزرگوار دو مشعل تابنده و از چهره‌های شناخته شده‌ای هستند برای مردم، آنچه در دوران دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی سبب افتخار بوده مبتنی بر رشادت‌های شهیدان است.

عظیمی افزود: شهدا از بهترین‌های ملت بودند، هر خوبی خداوند برای بندگانش داشته «تقوا، اخلاص، شجاعت، از خودگذشتگی و ...» خداوند در اینها نهاده است.

وی افزود: آن‌ها برای خودشان تلاش نکردند، صیادشیرازی از اول انقلاب با اخلاص در صحنه حضور داشت، این دو شهید بزرگوار در مقابل منافقان کوردل نقش مهم و اساسی داشتند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: شهدا از افتخارات ما هستند، تندیس این بزرگواران می‌تواند برای کسانی که در راه صراط مستقیم می‌خواهند حرکت کنند باشد، ان‌شاءالله در ادامه راه شهدا انجام وظیفه کنیم.

در این مراسم ضمن رونمایی از تندیس دو شهید؛ لوح تقدیر مزین به امضا فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب کشور «امیر فرهاد آریانفر» تقدیم فرزند شهید صیاد شیرازی و لوح سپاس مزین به امضا فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) سردار «بهمن ریحانی» به همسر و فرزند شهید شوشتری اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار