در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

توصیه رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور به زائران اربعین حسینی

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در توصیه‌ای به زائران اربعین حسینی گفت: حمل، نگهداری و مصرف مواد مخدر در همه کشور‌ها جرم محسوب می‌شود و اگر این مواد در کشور عراق از زائری کشف شود، با او برخورد قضایی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۲ - 11October 2019

توصیه رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور به زائران اربعین حسینیسردار «حسن مهری» رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره آمادگی پلیس فرودگاه برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: تمامی امکانات پلیس فرودگاه در جهت ارائه خدمات به زائران راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بسیج شدند.

وی ادامه داد: تعدادی از کارشناسانِ دستگاه ایکس‌ری پلیس فرودگاه به منظور انجام عملیات چک و کنترل، به مرز‌های زمینی اعزام شدند.

سردار مهری در خصوص دارو‌های ممنوعه گفت: زائران باید به قوانین کشور عراق احترام بگذارند و طبعاً در کشور عراق، استفاده و به همراه داشتن مواد مخدر و دارو‌های ممنوعه، همچون دیگر کشور‌ها مشکل دارد و اگر چنین مواردی را از زائری کشف کنند، با او برخورد خواهند کرد.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور اضافه کرد: توصیه من به مسافران این است که به سمت مواردی که جرم محسوب می‌شوند نروند. حمل، نگهداری و مصرف مواد مخدر در همه کشور‌ها جرم محسوب می‌شود و اگر این مواد در کشور عراق از زائری کشف شود، با او برخورد قضایی خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار