حجت‌الاسلام علی‌اکبری:

وجود علمای طراز اول از افتخارات مازندران است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه از افتخارات مازندران این است که علمای طراز اول فراوانی دارد و مردم به آنها نگاه ویژه‌ای دارند، گفت: وجود این علما از نعمات خداوند سبحان است و باید قدردان آن باشیم.
کد خبر: ۳۶۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 09October 2019

وجود علمای طراز اول از افتخارات مازندران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدجواد علی‌اکبری» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ظهر امروز در دیدار با آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران از مازندران به عنوان استانی عالم‌پرور و مردمی عاشق ولایت و دیار علویان نام برد.

وی با بیان اینکه از افتخارات مازندران این است که علمای طراز اول فراوانی دارد و مردم به آنها نگاه ویژه‌ای دارند، افزود: وجود این علما از نعمات خداوند سبحان است و باید قدردان آن باشیم.

آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با اشاره به وجود ۷۰۰ تربیون نماز جمعه از آن به عنوان بزرگترین سنگر دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: امیدواریم با پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری این حکومت الهی را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه دشمنان از قشر مردمی روحانیت می‌هراسند و سعی در کمرنگ کردن جایگاه ویژه روحانیت دارند، تاکید کرد: مردم با حمایت‌هایشان از روحانیت، توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها