در پیام فرمانده ناجا به سردار «کارگر» عنوان شد؛

ثبات امنیت کشور ثمره پایمردی در عرصه نظم و امنیت نیرو‌های مسلح است

سردار «حسین اشتری» در پیامی به رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ثبات امنیت کشور را ثمره پایمردی و مجاهدت همه خدمتگزاران در عرصه نظم و امنیت در مجموعه نیرو‌های مسلح دانست.
کد خبر: ۳۶۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 09October 2019

ثبات امنیت کشور ثمره پایمردی در عرصه نظم و امنیت نیرو‌های مسلح استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی با اهدای لوح یادبودی به سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی را به وی تبریک گفت و از خدمات ارزنده وی طی سال‌ها خدمت در این نیرو قدردانی کرد.

متن این لوح یادبود بدین شرح است:

سردار سرتیپ پاسدار دکتر بهمن کارگر

سلام علیکم

فرا رسیدن هفته ناجا و بیست و هشتمین سالگشت تأسیس نیروی انتظامی را صمیمانه خدمت جنابعالی و خانواده محترم و معززتان تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید آرامش امروز جامعه، ثبات امنیت کشور، صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ثمره پایمردی و مجاهدت همه خدمتگزاران در عرصه نظم و امنیت در مجموعه نیرو‌های مسلح و همچنین ایثار، تلاش‌های شبانه‌روزی، همراهی صادقانه و همدلی فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان خدوم ناجاست و صد البته در این عرصه، نقش فرماندهان کارآمد، شریف و خدومی، چون جنابعالی نقشی ارزشمند و ستودنی است.

اینجانب از درگاه ایزد منان سعادت، سلامتی و توفیق روزافزون‌تان را در پرتو توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) مسئلت داشته، امیدوارم در سایه‌سار ولایت علوی و رهبری‌های داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همگی ما بتوانیم سربازی فداکار برای ولایت و خدمتگزاری امین برای نظام و مردم شریف و مؤمن ایران عزیز اسلامی‌مان باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار