حرکت بزرگ‌ترین کاروان زائران حسینی کشور از خوزستان به سوی کربلا

با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، سیل دهها هزار نفری سیل عاشقان و دلدادگان اباعبدلله الحسین (ع) از منطقه ملاشیه شهر اهواز به سمت کربلای معلی به راه افتاد.
کد خبر: ۳۶۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ - 09October 2019

حرکت بزرگترین کاروان زائران حسینی کشور از خوزستان به سوی کربلا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، عصر امروز سیل دهها هزار نفری عاشقان و دلدادگان اباعبدلله الحسین (ع) از منطقه ملاشیه شهر اهواز به سمت کربلای معلی به راه افتاد.

این کاروان بزرگ چند هزار نفره با بدرقه صدها نفر از مردم ولایت مدار اهواز و تعدادی از مسوولین استانی از جمله «فاضل عبیات» معاون عمرانی استاندار خوزستان و سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با عبور از دیگر مناطق شهر و پیوستن به دسته های زائرین، در مسیر خود از منطقه عین دو عبور کرده و به سمت حمیدیه راهی شدند.

بزرگترین کاروان اربعین حسینی کشور پس از حدود 11 روز پیاده روی در روز اربعین حسینی وارد شهر کربلا می‌شوند.

سردار علیپور در حاشیه همراهی با این کاروان بزرگ اظهار داشت: استکبار جهانی و گاوهای شیرده اش در منطقه کجایند که ببینند اهداف پلیدشان به بار ننشسته و هزینه های میلیاردی شان برای به انحراف کشیدن جوانان غیور عرب ایرانی به باد فنا رفته است.

وی افزود: مناطق ملاشیه و عین دو و بسیاری نقاط نسبتا محروم اهواز که از قضا دچار مشکلاتی نیز بوده و هستند و باید بیش از پیش مورد توجه و عنایت دولتمردان و مسوولین استان نیز قرار بگیرند، امروز با حرکت طوفانی شان به سوی کربلا لرزه بر اندام دشمنان ایران اسلامی انداختند و ثابت کردند که هیچ مانعی نمی تواند عشق اباعبدالله را در سینه های شان کمرنگ کند.

به گزارش دفاع‌پرس، منطقه ملاشیه و عین دو از مناطق حاشیه ای کلانشهر اهواز هستند که هرساله تعداد کثیری از عاشقان اهل بیت (ع) به صورت منظم و با حرکتی دسته جمعی به سوی کربلا عازم و صحنه های زیبایی را از شور حسینی رقم می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار