معاون استاندار آذربایجان شرقی:

دولت از تمام امکانات خود برای حل مشکلات ایثارگران استفاده می‌کند

«حمیدرضا قاسم زاده» گفت: دولت دغدغه جامعه ایثارگران را درک می‌کند و از تمام امکانات خود برای حل مشکلات آنان بهره می‌برد.
کد خبر: ۳۶۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ - 09October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «حمیدرضا قاسم‌زاده» معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان، بر اطلاع‌رسانی برنامه‌های دولت در این حوزه تأکید کرد و اظهار داشت: دولت دغدغه جامعه ایثارگران را درک می‌کند و از تمام امکانات خود برای حل مشکلات آنان بهره می‌برد.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن امید در بین مردم، خاطرنشان کرد: این موضوع در خصوص ایثارگران از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا ایثارگران به خاطر آرمان‌های انقلاب اسلامی هزینه داده‌اند و نباید احساس کنند که زحمات آن‌ها نادیده گرفته می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی به اقدامات دولت برای حل مشکلات اقتصادی و کاهش آثار تحریم‌ها بر معیشت مردم اشاره کرد و توضیح داد: دستاوردهایی مانند ثبات نرخ ارز، کاهش تورم و افزایش صادرات به این سادگی حاصل نشده و پشت پرده این موفقیت‌ها تلاش‌هایی است که قطعا اطلاع‌رسانی آنها در جامعه امیدبخش است.

وی خطاب به مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی گفت: باید از صمیم قلب ایثارگران را درک کنید و مسائل آن‌ها را با این پیش‌فرض که مسائل خودتان است رسیدگی کنید.

این مسئول در پایان تاکید داشت: هرچه برای حل مشکلات ایثارگران تلاش کنیم بازهم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم؛ بنابراین خدمت به ایثارگران را باید وظیفه اخلاقی خود بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار