مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های مهم رسانه‌ها در زنده نگه داشتن یاد شهیدان

«بتول شاهبازی» گفت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت نیاز مهم در جامعه است که در این راستا باید از ظرفیت‌های مهم کشور، رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بهره گرفته شود.
کد خبر: ۳۶۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ - 10October 2019

زنده نگهداشتن یاد شهیدان نیاز مهم در جامعه است«بتول شاهبازی» مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت نیاز مهم در جامعه است که در این راستا باید از ظرفیت‌های مهم کشور، رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بهره گرفته شود.

شاهبازی عنوان کرد: شهیدان و خانواده‌های معظم آنان از سرمایه‌های ارزشمند جامعه و نظام اسلامی ایران هستند که باید همیشه ایام مورد تکریم قرار بگیرند.

وی افزود: شهیدان راه اسلام، انقلاب و میهن با سرافرازی و سربلندی از ارزش‌های کشور صیانت کرده‌اند و همه دستاوردهای نظام اسلامی را مدیون خون مطهر شهیدان و ایثارگری های رزمندگان اسلام هستیم.

شاهبازی ادامه داد: سال‌های دشوار دفاع مقدس از دوران پر افتخار نظام اسلامی بوده که در آن شکوه و عظمت انقلاب را شاهد بودیم.

این مسئول ابراز داشت: ملت بزرگ و شهیدپرور ایران در کنار رزمندگان سپاه و ارتش با روحیه مقاومت و پایمردی و استکبارستیزی از ارزش‌های اسلام در دوران دفاع مقدس صیانت کردند.

مسئول فضای مجازی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اضافه کرد: هشت سال جنگ تحمیلی عرصه‌ای برای نمایش اتحاد، همدلی و یکپارچگی ملتی بود که رزمندگان با ویژگی ولایتمداری، اخلاص و ایمان در راستای احیای اسلام گام برداشتند و اهداف قیام عاشورای حسینی را دنبال و احیا کردند.

شاهبازی گفت: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت برگرفته از قیام عاشورای حسینی بوده که ملت بزرگ ما با تاسی از ارزش‌های اسلامی توانستند در مواجهه با دشمنان شرقی و غربی به پیروزی دست یابند.

وی متذکر شد: دستاورد مهم دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم و ستم مستکبران بوده که هم اینک با گذشت چند دهه شاهد شکست توطئه‌های دشمنان اسلام و کشور هستیم و ایران سربلند در اوج اقتدار و عزت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار