با هدف ارزیابی توان عملیاتی ارتش صورت گرفت؛

بازدید سرلشکر موسوی از قرارگاه عملیاتی شمال غرب نزاجا

فرمانده کل ارتش از بخش‌های مختلف قرارگاه عملیاتی شمال غرب نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.
کد خبر: ۳۶۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ - 10October 2019

بازدید سرلشکر موسوی از قرارگاه عملیاتی شمال غرب نزاجابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش به همراه امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در قرارگاه عملیاتی شمال غرب نیروی زمینی ارتش از بخش‌های مختلف این یگان بازدید و جلساتی را با اقشار مختلف ارتش برگزار کرد.

فرمانده کل ارتش بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از نمایشگاه ابتکارات و نوآوری‌های کارکنان نخبه این یگان بازدید کرد و توان عملیاتی آن را مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین با فرماندهان، رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی شمال غرب نیروی زمینی ارتش دیدار کرد و در ادامه از بخش‌ها گوناگون بیمارستان ۵۲۳ منطقه ارومیه همچون بخش ICU، CCU نیز بازدید به عمل آورد.

علاوه بر این بازدید از بخش‌های مختلف پادگان مهماتی «گلمان خانه» از دیگر برنامه‌های فرمانده کل ارتش در بازدید از یگان‌های ارتش در منطقه شمال غرب بود.

فرمانده کل ارتش همچنین بعد از برگزاری جلسه هم‌افزایی با فرماندهان نیروی‌های مسلح استان آذربایجان غربی، از فرمانده نیروی انتظامی استان نیز به مناسبت هفته ناجا تجلیل کرد.

امیر سرلشکر موسوی با حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی نیز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار