امام جمعه یاسوج:

اجتماع بزرگ اربعین خاری در چشم دشمنان است

حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» گفت: اجتماع بزرگ و بی‌نظیر اربعین که با حضور مسلمانانی از کشورهای مختلف انجام می‌شود تیری به قلب دشمنان و خاری در چشم آنان است.
کد خبر: ۳۶۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ - 11October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر  یاسوج با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، اظهار داشت: اجتماع بزرگ و بی‌نظیر اربعین که با حضور مسلمانانی از کشورهای مختلف انجام می‌شود تیری به قلب دشمنان است.

امام جمعه یاسوج افزود: در شرایطی که دشمنان تلاش می‌کنند بین مسلمانان تفرقه بیندازند، این اجتماع خاری در چشم دشمنان است.

حسینی در ادامه با اشاره به حمله ترکیه به سوریه، گفت: این از عواقب اشغال مستکبرین دنیا و شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار است زیرا آمریکا خود داعش را برای مبارزه با اسلام تربیت کرد و هم‌اکنون کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان، یمن و عراق را جولانگاه خود و تابعینش قرار داده است.

وی به جنایت‌های عربستان در یمن اشاره داشت و بیان کرد: آل سعود مردم مظلوم یمن را قتل عام کرد و حالا که یمنی‌ها موفق شدند ضربات سنگینی بر عربستان وارد کنند از پاکستان و عراق خواسته‌ است بین ایران و‌ آنها میانجی‌گری کند.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: عربستان و امثال آن نمی‌توانند در مقابل ایران مقاومت کنند و مجبور هستند کوتاه بیایند و تسلیم شوند تا خود را از این مهلکه نجات دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها