امام جمعه موقت ساری:

دشمن از حضور میلیونی مردم در کربلا می‌ترسد

حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» گفت: دشمن از حضور میلیونی مردم کشور و سراسر دنیا در کربلا می‌ترسد و کسانی که با پای پیاده خود را به اربعین می‌رسانند آزاده‌خواه هستند.
کد خبر: ۳۶۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ - 11October 2019

دشمن از حضور میلیونی مردم در کربلا می‌ترسد / زائران اربعین حسینی آزاده‌خواه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان مازندران از امامان معصوم به عنوان کانون محبت یاد کرد که نسبت به خانواده خود حساس هستند و اظهار داشت: تقدیم کودک شش ماهه امام حسین (ع) در راه اسلام از زیبایی‌های قیام عاشورا است.

وی قیام کربلا را سرشار از درس و عبرت دانست و افزود: طبق بیانات رهر معظم انقلاب اسلامی پیاده‌روی اربعین مصداق بارز نصرت الهی به امت اسلامی است‌.

امام جمعه موقت ساری ادامه داد: دشمن از حضور میلیونی مردم کشور و سراسر دنیا در کربلا می‌ترسد و کسانی که با پای پیاده خود را به اربعین می‌رسانند آزاده‌خواه هستند.

قاسمی با اشاره به آشوبهای اخیر در شهرهای شیعه نشین عراق، عنوان کرد: این آشوب و اغتشاش با حمایت آمریکا و وهابیت با هدف بایکوت کردن اربعین حسینی بوده است و کور خواندند؛ چرا که راهپیمایی اربعین اباعبدالله الحسین (ع) باعث اتحاد و بیداری مسلمانان می‌شود.

وی ابه حضور بیش از سه میلیون جمعیت ایران و ۶۰ هزار زائر پاکستانی و افغانستانی در راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این اجتماع عظیم نشانه بزرگی و عظمت دنیای اسلام و تشیع است.

قاسمی با اشاره به نقش آفرینی مردم ولایتمدار مازندران در انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از دولتمردان انتطار می‌رود با ایجاد فرصت‌های جدید شغلی به مردم و جوانان کمک کنند.

امام جمعه موقت ساری به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه و نخبگان اشاره کرد و با بیان اینکه رسانه‌ها باید به این دو دیدار مهم بیشتر بپردازند، تصریح کرد: هوشمندی و درایت مقام معطم رهبری باعث هراس در دل دشمنان می‌شود و باید این موضوع در داخل کشور بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار