امام جمعه موفت پلدختر:

تکمیل نشدن دیواره ساحلی پلدختر تهدیدی برای مردم است

امام جمعه موفت پلدختر گفت: تکمیل نشدن دیواره ساحلی شهر پلدختر از جمله مشکلات سیل است که جان و مال مردم را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۳۶۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ - 11October 2019

به گزارش دفاع پرس از لرستان، حجت الاسلام حسینعلی عالی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: مشکلات اولیه سیل با کمک مردم سراسر کشور از جمله نیروهای ارتش، سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی و مسوولان برطرف شده اما هنوز بخشی از مشکلات، جان و مال مردم پلدختر سیلزده را تهدید می کند.

وی با تقدیر از ارتش جمهوری اسلامی ایران به خاطر همکاری و نصب پل موقت در شهر پلدختر افزود: عملیات اجرایی دیواره ساحلی شهر پلدختر با جدیت و تلاش و کوشش در حال اجر است تا بتوان تا قبل از بارش های سیل آسا، نقاط حساس آن تکمیل شود.

امام جمعه موقت پلدختر بیان کرد: خیابان ها، جداول و کوچه های سیل‌زده اگر قبل از باران درست نشوند علی‌رغم تلاش مسوولان مربوطه مشکلات فراوانی در زمان بارندگی ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: باید قبل از وقوع بارندگی و وقوع سیلاب جداول و راههای خروجی آن بررسی و مشکلات مربوطه برطرف شود.

حجت الاسلام عالی‌پور یادآور شد: استقامت در برابرسختی ها و مشکلات نعمت است و باعث مقاومت انسان می شود از این رو سختی‌های هشت سال دفاع مقدس برای سپاهیان و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران نعمتی بود که آنها را تجهیز کرد و به جایگاه والایی رسیدند.

امام جمعه موقت پلدختر گفت: امروز همه از جمهوری اسلامی ایران حساب می برند و هر کجا گام می‌نهند به نفع ایران اسلامی مسئله به پایان می رسد و همیشه نظام مقدس ما برنده میدان است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها