فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛

فعالیت ۸۵۰۰ مرزبان برای مأموریت اربعین/ ضعف کشور عراق در ترابری زوار

سردار «قاسم رضایی» با اشاره به فعالیت هشت هزار و ۵۰۰ مرزبان برای مأموریت اربعین، گفت: متاسفانه در کشور عراقی شاهد ضعف‌هایی در حوزه ترابری و حمل و نقل زوار هستیم.
کد خبر: ۳۶۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ - 11October 2019

فعالیت ۸۵۰۰ مرزبان برای مأموریت اربعین/ ضعف کشور عراق در ترابری زواربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به حضور بیش از شش هزار و ۵۰۰ مرزبان در مرز‌های چهارگانه غربی کشور (مهران، چذابه، شلمچه و خسروی)، صرفاً برای ماموریت بزرگ و معنوی اربعین، اظهار داشت: علاوه بر این در مرز‌های بازرگان، جلفا، بیله‌سوار، آستارا، دوغارون و میرجاوه نیز دو هزار از نیرو‌های مرزبانی در حال خدمات‌دهی به زوار اربعین هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه سایر مرزبانان با آمادگی کامل در مرز‌های دیگر کشور فعالیت می‌کنند، گفت: با همت مرزبانان، رصد و پایشی که از مرز‌ها صورت می‌گیرد، امنیت بر مرز‌ها حاکم است.

وی درباره بسته شدن موقت برخی مرزها، تصریح کرد: متاسفانه در کشور عراقی شاهد ضعف‌هایی در حوزه ترابری و حمل و نقل زوار هستیم و این باعث شده که در مواردی و برخی مرزها، شاهد کندی پذیرش زوار از سوی دولت عراق باشیم، اما رایزنی‌ها برای فراهم شدن زیر ساخت و امکانات مطلوب ادامه دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار