استاندار خوزستان خبر داد؛

صدور گذرنامه موقت در مرز شلمچه برای خودروهای کمک‎رسان در کمتر از دو دقیقه

غلامرضا شریعتی از صدور گذرنامه موقت در مرز شلمچه برای خودروهایی که برای انتقال زائران از عراق به نجف می آیند در کمتر از دو دقیقه خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ - 11October 2019

صدور گذرنامه موقت در مرز برای خودروهای کمک رسان در کمتر از 2 دقیقه

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان امشب در جلسه ستاد اربعین استان خوزستان که در محل پایانه مرزی شلمچه و با حضور سرکنسول ایران در استان بصره عراق برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم افزایش هماهنگی میان دو کشور برای بهبود شرایط عبور زائران از بخش عراقی شلمچه به نجف اظهار داشت: از دو شب پیش هماهنگی با طرف عراقی برای انتقال اتوبوس ها و کامیون ها برای جابجایی زائران به عراق انجام شده است.

وی افزود: صدور گذرنامه موقت در مرز شلمچه برای خودروهایی که برای انتقال زائران از عراق به نجف می آیند در کمتر از دو دقیقه صادر می شود.

شریعتی با بیان اینکه این خودروها مسافران را از بخش عراقی شلمچه به نجف می برند، گفت: پنج ماشین یخچال دار مهیای اعزام به عراق است و طبق برنامه ریزی انجام شده در میان زائران از بخش عراقی شلمچه تا تنومه آب معدنی توزیع می کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر در مرز چذابه مشکلی وجود ندارد و عبور زائران در آن مرز روان سازی شده است، ضمن اینکه روز گذشته 55 هزار نفر از مرز چذابه عبور کرده‌اند .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار