طی حکمی از سوی «سردار کارگر»؛

رئیس موزه بین‌المللی استکبارستیزی طبس منصوب شد

«محمدحسین جهانبخش» با پیشنهاد علی‌اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حکم سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان رئیس موزه بین‌المللی استکبارستیزی طبس منصوب شد.
کد خبر: ۳۶۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ - 12October 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نخستین «جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی موزه بین‌المللی طبس»، امروز (شنبه) با حضور علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سالن جلسات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در نخستین جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی موزه بین‌المللی طبس، مشکلات پیش روی تاسیس و راه‌اندازی فاز اول این موزه بررسی و راهکارهایی برای حل موانع پیش روی آن پیشنهاد شد.

«محمد حسین جهانبخش» رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس شد

در این جلسه مقرر شد، راه‌اندازی فاز اول موزه استکبارستیزی طبس همزمان با پنجم اردیبهشت مصادف با سالروز شکست تجاوز نظامی آمریکا به ایران، یکی از برنامه‌های اصلی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سال ۱۳۹۹ باشد. در نخستین جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی موزه بین‌المللی طبس، بر اهمیت راه‌اندازی این موزه طبق فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) که پس از شکست سنگین حمله آمریکایی‌ها در صحرای طبس، با توجه به اهمیت این حادثه فرمودند که «شن‌ها مامور خدا بودند و در صحرای طبس معجزه الهی اتفاق افتاده است» و رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «باید به واقعه طبس توجه شود که کار پرهزینه و کم‌اثر انجام نشود»، بر استفاده از همه ظرفیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در  راه‌اندازی و افتتاح موزه بین‌المللی طبس تاکید شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد با همکاری استانداران سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد، فرماندهان نظامی و انتظامی مناطق و ادارات کل بنیاد حفظ و نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس سه استان یزد، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به عنوان استان‌های مُعین مشخص شوند.

بر اساس این گزارش، «محمدحسین جهانبخش» با پیشنهاد علی‌اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حکم سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان رئیس موزه بین‌المللی استکبارستیزی طبس منصوب شد.

جهانبخش به مدت ۱۲ سال به شغل شریف معلمی مشغول بوده است. از جمله سوابق و فعالیت‌های وی می‌توان به فرمانداری شهرستان تربت حیدریه به مدت پنج سال، قائم مقام بنیاد جانبازان خراسان رضوی به مدت پنج سال، مدیرعاملی شرکت شاهد خراسان رضوی به مدت دو سال، مدیرکلی آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی به مدت دو سال، استاندار خراسان شمالی به مدت سه سال و نیم، استاندار بوشهر به مدت دو سال و نیم و عضویت در شورای اسلامی شهر مقدس مشهد به مدت چهار سال اشاره کرد.

همچنین وی مسئولیت جانشینی صدا و سیمای استان خراسان رضوی را نیز در سوابق کاری خود داشته است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار