فرمانده جدید سپاه نهاوند معارفه شد

در مراسمی فرمانده جدید سپاه شهرستان نهاوند معرفی و از خدمات فرمانده پیشین فدردانی شد.
کد خبر: ۳۶۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ - 12October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهر نهاوند اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود در جمع فرماندهان سپاه از جوان سازی فرماندهان سپاه در کنار تجربه بزرگان و بازنشستگان سپاه خبر دادند که بر همین اساس امروز فرمانده جوان و با تجربه نهاوند سرهنگ علی مختاری به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

وی ادامه داد: امروز در کنار پیشکسوتان سپاه که عمری را در راه خدا و سرافرازی ملت ایران جهاد کرده‌اند نسلی جوان پرورش یافته که داعشی را در عراق و سوریه به زانو در آوردند.

مجیدی افزود: بسیجیان و پاسداران جوان نهاوندی به همراه فرماندهان خود در نبرد با داعش در سوریه و عراق شجاعانه مبارزه کردند و امروز سرهنگ مختاری نیرویی توانمند است که ان‌شاءالله همه نیرو‌های شهرستان نهاوند با ایشان همکاری کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان اظهار داشت: امروز نیرو‌های جوان، تحصیلکرده و نسل جدید سپاه در کنار تجربه پیشکسوتان و بزرگان سپاه به توانمندی زیادی در صنایع دفاعی و نظامی به‌خصوص صنایع موشکی و هواپیما‌های بدون سرنشین و جنگ الکترونیکی دست پیدا کرده اند.

وی افزود: جوانان سپاهی و بسیجی ابهت پوشالی آمریکا و دیگر ابر قدرت‌ها را در منطقه شکسته‌اند و اجازه بلند پروازی را به آن‌ها نداده اند.

در پایان این مراسم از فرمانده سابق سپاه نهاوند سرهنگ حسن مرادی تقدیر شد و سرهنگ علی مختاری به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها