ولایتی در دیدار با سفیر سوریه در تهران:

سیاست اصولی ایران حمایت از ملت و دولت سوریه است

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل گفت: سیاست اصولی ایران حمایت از ملت، دولت سوریه و دفاع از مواضع به حق این کشور است و باید همکاری‌ها برای مبارزه با تروریسم تا محو کامل آنان ادامه یابد.
کد خبر: ۳۶۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ - 12October 2019

سیاست اصولی ایران حمایت از ملت و دولت سوریه استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل در دیدار با عدنان حسن محمود سفیر سوریه در تهران، در خصوص توسعه همکاری‌های دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداخت و بر ضرورت حفاظت از تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از ملت، دولت سوریه و دفاع از مواضع به حق این کشور است و باید همکاری‌ها برای مبارزه با تروریسم و جریانات افراطی تا محو کامل آنان ادامه یابد.

وی با تاکید بر نقش مهم سوریه در محور مقاومت، افزود: تمام مردم سوریه با هر قومیتی به صورت یک امت واحد از کشورشان دفاع خواهند کرد و شاهد پیروزی‌های بیشتری در این منطقه خواهیم بود و معتقدیم سوریه بیش از هر زمان دیگری توان مقابله با تهدیدات را خواهد داشت.

عدنان حسن محمود، سفیر سوریه در تهران نیز ضمن قدردانی و تشکر از مواضع اصولی کشورمان در حمایت از ملت و دولت سوریه، گزارشی از تحولات منطقه‌ای و همچنین رویدادهای اخیر ارائه و ضمن انتقاد از اقدام ترکیه در شمال سوریه، این تحرکات را ناقض تعهدات بین المللی اعلام کرد که از سوی کشورهای مختلف نیز مورد اعتراض قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار