مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی مازندران است

عباس زارع گفت: تبیین گام دوم انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ فرهنگ بومی از اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی استان مازندران است.
کد خبر: ۳۶۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ - 12October 2019

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی مازندران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز با حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی بابلسر اظهار داشت: تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ فرهنگ بومی از اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی استان است.

وی افزود: منویات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون گام دوم انقلاب باید در جامعه نهادینه شود و این مهم باید از مدارس و دانشگاه‌ها آغاز شود.

زارع اظهار داشت: موضوع استفاده از رسانه و تبلیغات باید در ترویج فرهنگ، مورد توجه دقیق قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از نگاه ویژه امام جمعه بابلسر به مسائل فرهنگی و با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار بازی رایانه‌ای غیرمجاز در کشور وجود دارد، گفت: ۴۰میلیون ساعت در شبانه روز بازیهای رایانه ای در کشور توسط نوجوانان و جوانان انجام می‌شود و استان مازندران در بین پنج استان اول کشور در فروش بازی‌های رایانه ای قرار دارد و این امر مستلزم نگاه ویژه به این حوزه در استان است.

زارع یکی از برنامه‌های مهم شورای فرهنگ عمومی استان را تجلیل از مفاخر فرهنگی استان عنوان کرد و گفت: در این راستا و برای آگاهی نسل جوان همایش‌های بزرگداشت مفاخر استان را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها