وصیت‌نامه پاسدار شهید مهدی کریمی/ مرا در تابوت درباز بگذارید

شهید «مهدی کریمی» در وصیت‌نامه خود آورده است: دوست دارم اگر شهید شدم مرا در تابوت درباز بگذارید و دستم را باز و بیرون از تابوت بگذارید که منافقان کوردل بدانند که وقتی که از دنیا رفتیم چیزی با خودمان نمی‌بریم.
کد خبر: ۳۶۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ - 13October 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «مهدی کریمی» اول تیر 1344 در تهران چشم به جهان گشود. وی در اسفند سال 1362 در عملیات خیبر در جزیره مجنون مجروح و سوم فروردین سال 1363 توسط منافقین در پاسگاه نعمت‌آباد ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

وصیت‌نامه پاسدار شهید مهدی کریمی/

تصاویر وصیت‌نامه شهید «مهدی کریمی»

وصیت‌نامه پاسدار شهید مهدی کریمی/

وصیت‌نامه پاسدار شهید مهدی کریمی/

وصیت نامه مهدی کریمی

قال رسول الله (ص)

فوق کل ذی بر بر حتی یقتل فی سبیل الله فاذا قتل فی سبیل الله فلیس فوقه بر.

بالاتر از هر خوبی خوبی دیگری است تا وقتی‌ که شخص در راه خدا کشته شود پس وقتی در راه خدا شهید شد هیچ خوبی بهتر از آن نیست.

با سلام درود به امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خمینی و با سلام درود به تمامی شهداء جنگ تحمیلی و با سلام درود بر تمامی خانواده شهداء و با سلام درود به تمامی رزمندگان اسلام که در جبهه های حق علیه باطل می جنگند و با سلام و درود به پدر و مادر گرامی و خواهران گرامی. پدر و مادر عزیزم مرا حلال کنید چون که من شما را خیلی اذیت کردم پدر و مادر از شما چند خواهش دارم اول اینکه دوست دارم روزی که شهادت من را شنیده مثل یک (ناخوانا) نگذارید منافقین کوردل خوشحال شوند. پدر و مادر شما باید خیلی خوشحال باشید که چنین پسری به بار آوردید و تقدیم اسلام کرده اید چون این تنها آرزوی من بود که شهید شوم. دومی، اینکه دوست دارم اگر شهید شدم مرا در تابوت درباز بگذارید و دستم را باز و بیرون از تابوت بگذارید که منافقان کوردل بدانند که وقتی که از دنیا رفتیم چیزی با خودمان نمیبریم. سومی، اینکه از تمامی همسایگان و دوستان و آشنایان و فامیل ها حلالیت بطلبید. چهارم، اینکه وقتی من شهید شدم ناراحت و گریان نباشید و دیگر اینکه می‌دانیم شما خیلی دوست داشتید عروسی یا دامادی من را ببینید و آن روز هم همان روزاست دیگر سرتان را درد نیاورم چند چیز هم در آخر بگویم، من چند مدت نماز قضا و حدود یک ماه روزه قضا دارم و چند مقدار پول هم بدهکار هستم در حدود 1300 تومان به مهرعلی قاسم زاده و 5 هزار تومان هم به آقای معنوی بدهکار هستم و حدود 1500 تومان هم در بانک دارم که از شما می‌خواهم 1500 تومانی که در بانک دارم را بردارید. 1300 تومان آن را مهرعلی بدهید و 5 هزار تومان هم پس‌انداز دارم که آن را به آقای معنوی بدهید و یک چک هم از مجید جلیلیان گرفتم که به مبلغ 2 هزار تومان بوده است که ضامن شده بود و وام گرفتم. خداحافظ تا روز قیامت

پسر شما مهدی کریمی 7/11/ 62

در آخر فراموش نشود

دعای امام هر روز

به امید این که راه مرا ادامه بدهید

والسلام

انتهای پیام / 821

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار