رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برپایی ۴۷ موکب استان کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی زائران اربعین حسینی

«فرج‌الله نظرپور» گفت: ۴۷ موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی از سوی نیکوکاران و دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد در مسیر زائران برپا شده است.
کد خبر: ۳۶۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 13October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «فرج‌الله نظرپور» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۴۷ موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی از سوی نیکوکاران و دستگاه‌های اجرایی این استان در مسیر زائران برپا شده که از این تعداد ۳۳ موکب در استان، ۴ موکب در مرز شلمچه و ۱۰ موکب دیگر نیز در عراق برپا شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶ هزار و ۸۰۰ زائر اربعین حسینی در موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد اسکان داده شده‌اند، افزود: روزانه ۳۵ هزار پرس غذا برای پذیرایی از زائران ایرانی و دیگر کشور‌های اسلامی در موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد پخت می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال مانند سال‌های گذشته برای حضور باشکوه موکب‌ها، اقدامات لازم از قبیل صدور پروانه فعالیت برای استقرار آن‌ها در مکان‌های تعیین شده در کشور عراق انجام شده است.

نظرپور عنوان کرد: موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد در خارج از مرز در جاده نجف تا کربلا در کنار عمود‌های ۱۷۰، ۶۰۵، ۸۳۶، هزار و ۱۹۰، ۱۷۰، نجف اشرف شارع ابوالخیر، تقاطع حی الشرطه جنب عمود ۳۷۱ و ۳۶۹ کربلای معلی جنب تانکی الماء، مدرسه الابتدائیه مخصوص مردان و قریب جامع حی‌المعلمین، مدرسه الاخلاص الابتدائیه مخصوص بانوان برپا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار