سرلشکر سلامی در دانشگاه امام حسین (ع):

پایه تحولات آینده سپاه بر مدار علم خواهد بود

فرمانده کل سپاه در مراسم سالانه دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: تحلیل روند‌های موجود نشانگر آن است که پایه تحولات آینده بر مدار علم خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ - 13October 2019

پایه تحولات آینده بر مدار علم خواهد بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم سالانه دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) که صبح امروز با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، با ارائه گزارشی بر آمادگی سپاه جهت نقش‌آفرینی در گام دوم انقلاب بر محور معنویت و جهاد علمی و عملی تاکید کرد و اظهار داشت: تحلیل روند‌های موجود نشانگر آن است که پایه تحولات آینده بر مدار علم خواهد بود؛ بر این اساس، اساتید و دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) تلاش خواهند کرد با جبران عقب ماندگی‌های علمی بر لبه‌های دانش و فناوری حرکت کنند.

سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های تحصیلی این دانشگاه بیان کرد.

در این مراسم تعدادی از فرماندهان، مدیران، مدرسان، پژوهشگران و دانش‌آموختگان نمونه دانشگاه امام حسین (ع) هدایای خود را از دست فرمانده معظم کل قوا دریافت کردند و دو نماینده دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) نیز مفتخر به دریافت درجه و سردوشی شدند.

اجرای طرح «انقلاب انسان‌ساز» و اجرای میثاق پاسداری از دیگر برنامه‌های مراسم امروز در دانشگاه امام حسین (ع) بود.

همچنین در این مراسم، یگان‌های حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند و همزمان عملیات میدانی و اعتماد به‌نفس اجرا شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار