استاندار مازندران:

برنامه‌های هفته پدافندغیرعامل مردمی‌تر و اجتماع‌محور برگزار شود

احمد حسین‌زادگان گفت: برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل امسال مردمی‌تر و اجتماع‌محور برگزار شود.
کد خبر: ۳۶۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ - 13October 2019

برنامه‌های هفته پدافندغیرعامل مردمی‌تر و اجتماع‌محور برگزار شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل یک الزام است، بر انجام تکالیف قانونی برنامه و بودجه ای در این راستا از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

استاندار مازندران با توجه به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل با بیان اینکه برنامه‌های این هفته باید با وحدت رویه و یکپارچگی و شکوهمند برگزار شود، افزود: برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل امسال مردمی‌تر و اجتماع‌محور برگزار شود.

حسین زادگان خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته پدافند غیر عامل امسال شد و اظهار داشت: نقش دانش‌آموزان در برگزاری این برنامه‌ها در فضایی عمومی و خارج از کلاس‌ها و با جذابیت هرچه بیشتر لحاظ شود.

وی فرهنگ‌سازی موضوع پدافند غیرعامل و آموزش ویژه مدیران و مردم را با اهمیت برشمرد و ادامه داد: هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی برای اشاعه اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل در بین مردم و مسئولین است.

«حسین حسن‌نژاد» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز در این جلسه با توجه به برگزاری همایش ملی حفاظت از زیرساخت‌ها cip در 28 و 29 آبان ماه امسال در بابلسر، یادآور شد: این همایش ضمن به اشتراک گذاشتن تجربیات، ضرورت توجه دستگاه‌ها به زیرساخت‌ها را برمی‌انگیزد و از این جهت همایش با اهمیتی است.

حسن‌نژاد با بیان این که متاسفانه مردم به اهمیت زیرساخت‌ها کمتر توجه دارند، افزود: باید در کنار برگزاری اینگونه همایش‌ها، روح مشارکت را در افکار عمومی تقویت و نهادینه‌سازی کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها