رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

یوم‎الله 13 آبان را به روز دانش‌آموز محدود نکنید

رسول برگی گفت: روز۱۳ آبان باید به عنوان روز ملی استکبار جهانی مطرح شود نه اینکه برنامه‌ها تنها منحصر به دانش آموزان و مدارس باشد.
کد خبر: ۳۶۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ - 13October 2019

به گزارش دفاع‌پرس آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «رسول برگی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز در جلسه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت چهلمین سالروز شهادت اولین شهید محراب و یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان باید به عنوان روز ملی استکبار جهانی مطرح شود نه اینکه برنامه‌ها تنها منحصر به دانش آموزان و مدارس باشد پس امسال باید به شکل مردمی شاهد برگزاری این مراسم باشیم.

وی از برگزاری مراسم شهادت اولین شهید محراب، شهید آیت الله قاضی طباطبایی در روز یکشنبه ۱۲ آبان خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مسجد مقبره تبریز برگزار شده و سخنران آن امام جمعه زنجان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه می‌توان برای تاثیرگذاری بیشتر مراسم یادواره‌ها را به سطح شهرها و حتی پارک‌ها هم رسانید، تاکید داشت: اگر آیت الله قاضی نبود، قطعا نقش آذربایجان در عرصه‌های مختلف تا بدین حد پررنگ نمی‌شد.

وی با اشاره به مکان برگزاری یوم الله ۱۳ آبان نیز گفت: این مراسم در سنگ فرش ارگ تبریز برگزار می‌شود تا محل رفت و آمد نبوده و پوشش صداوسیما نیز به راحتی انجام گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار