مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر:

حرکت بزرگ اربعین به یک رسانه بین‌المللی تبدیل شده است

عبدالامیر عریضاوی گفت: هرساله میلیون‌ها نفر در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند و این حرکت بزرگ معنوی به یک رسانه بین‌المللی تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۶۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ - 13October 2019

حرکت بزرگ اربعین به یک رسانه بین المللی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر عصر امروز در مورد حضور پرشور زائرین خارجی در بازدید از موزه جنگ خرمشهر و اربعین حسینی اظهار داشت: هرساله میلیون‌ها نفر در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند و این حرکت بزرگ معنوی به یک رسانه بین‌المللی تبدیل شده است.

وی افزود: بیشترین زائرانی که مرز شلمچه را برای حضور در مراسم اربعین انتخاب کرده اند، متعلق به کشورهای آذربایجان، پاکستان و افغانستان هستند.

عریضاوی همچنین از بازدید امروز چند گردشگر مستند ساز اسپانیایی از موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد و گفت: موزه جنگ خرمشهر یک سند زنده از مظلومیت ملت ایران و جنایات استکبار جهانی و رژیم بعث است که گردشگران کشورهای مختلف با حضور در این مرکز، این حقایق را با خود برده و به سراسر جهان منتشر می کنند.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر ادامه داد: طبق آمار از ابتدای آغاز ماه صفر تاکنون 40 هزار زائر کشورهای مختلف از طریق مرز بین‌المللی شلمچه عازم عتبات عالیات شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار