استاندار سیستان و بلوچستان:

روند خدمت‌رسانی به زائران حسینی در سیستان و بلوچستان مطلوب است

احمدعلی موهبتی روند استقبال، پذیرایی و خدمت رسانی به زائران پاکستانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همه دستگاهها و اقشار مختلف مردمی برای خدمت رسانی به مهمانان بسیج شده‌اند.
کد خبر: ۳۶۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ - 13October 2019

روند خدمت رسانی به زائران حسینی در سیستان و بلوچستان مطلوب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «احمدعلی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان روند استقبال، پذیرایی و خدمت رسانی به زائران پاکستانی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: همه دستگاهها و اقشار مختلف مردمی برای خدمت رسانی به مهمانان بسیج شده‌اند.

موهبتی افزود: مردم شیعه و سنی با تمام توان خود را برای ارائه خدمت شایسته به زائران پاکستانی آماده کرده اند و هم اینک در پایانه مرزی میرجاوه شاهد ارائه بهترین خدمات به زوار مهمان هستیم.

وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان در مهمان نوازی شهره اند و با این ویژگی ممتاز ارادت قلبی خود را به خاندان اهل بیت (ع) و خدمت رسانی به زائران حرم حضرت ابی عبدالله الحسین ابراز می دارند.

موهبتی ادامه داد: وحدت شیعه و سنی در استقبال و پذیرایی از زوار پاکستانی شرکت کننده در راهپیمایی اربعین متجلی است و این افتخاری بزرگ برای مردم سیستان و بلوچستان به شمار می رود.

موهبتی گفت: راهپیمایی میلیونی اربعین میعادگاه عاشقانی است که سالها چشم انتظار رسیدن به این لحظه ماندگار بوده اند.

وی افزود: قیام حضرت ابی عبدالله الحسین در تاریخ بشریت و دنیای اسلام جاویدان است.

موهبتی به منظور بازديد از روند ورود زائرین اربعین کشور پاکستان به خاک ایران در مرز میرجاوه عصر امروز يكشنبه وارد اين شهرستان شد و از نزديك با زوار ديدار و گفتگو كرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها