سرلشکر سلامی در بازدید از مرز شلمچه:

امنیت زائران اربعین برقرار است/ تمام امکانات حمل و نقل سپاه را به سوی مرزها گسیل می‌کنیم

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران به منظور بررسی شرایط تردد و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، لحظاتی قبل وارد مرز شلمچه شد.
کد خبر: ۳۶۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ - 14October 2019

سردار سلامی وارد مرز شلمچه شد

به گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور بررسی شرایط تردد و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، لحظاتی قبل از طریق فرودگاه آبادان وارد مرز بین‌المللی شلمچه شد.

وی در بدو ورود، ضمن بازدید از موکب‌های خدمات‌رسان و شنیدن نقطه نظرات موکب‌داران اظهار داشت: سال جاری با عنایت الهی و دعوت حسینی، حجم زائرانی که به عتبات عالیات مشرف شده‌اند، نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و دست‌اندرکاران خدمت به زائران همت خود را چند برابر کرده‌اند تا بتوانند نیازها را پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه چیزی که تاکنون ملاحظه شد حرکت آرام و منطقی زائران و خدماتی که در حال انجام است، افزود: امیدواریم که بتوانیم تا انتهای این مراسم خدمات لازم را ارائه دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به فضل الهی امنیت برقرار است و مسائل حمل و نقل تا حدود بسیاری حل شده است.

سلامی با تأکید بر اینکه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی کامل برای بازگشت زائران داریم، یادآور شد: این عزم در سپاه وجود دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های رفت و آمد در همه شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل و نقل را به سوی مرزها گسیل کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که مشکلاتی که در روزهای قبل وجود داشت به تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی مشاهده نشده است، خاطرنشان کرد: تأکید ما بر امنیت بوده و سیستم های اطلاعاتی کاملا فعال هستند، دستگاه‌های امنیتی نیز هوشیار هستند تا این مراسم عظیم حسینی با نهایت آسایش و امنیت برای مردم برگزار شود.

شلمچه یکی از 4 مرز رسمی کشور و تنها مرز بین المللی سفر کربلا است که زائران می‌توانند از طریق آن در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار