به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

حدود ۱۵۱ هزار نفر از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از بازدید ۱۵۱ هزار و ۴۸ نفر از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ - 14October 2019

حدود ۱۵۱ هزار نفر از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به برگزاری نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» در این موزه اظهار داشت: این نمایشگاه به همکاری هوا فضای سپاه پاسداران برپا شد. در این نمایشگاه پهپاد‌های غنیمتی نظام سلطه و بقایای پهپاد ساقط شده آمریکا تسط دلاورمردان کشورمان به نمایش گذاشته شد. به جهت استقبال مردم زمان بازدید یک هفته تمدید شد.

جعفری با بیان اینکه امسال به مدت ۱۶ روز به مناسبت هفته دفاع مقدس بازدید از تالار‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رایگان بود، گفت: طبق آمار‌های موجود و ثبت شده ۱۵۱ هزار و ۴۸ نفر بازدید از تالارها، نمایشگاه‌ها، موزه‌های باز و بسته، برنامه‌های فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام گرفته است. از این تعداد ۳۹ هزار ۱۱۱ نفر تنها از تالار‌های هشت گانه موزه دیدن کردند که درمقایسه با ایام مشابه سال گذشته تعداد بازدید کنندگان از تالار‌های موزه، با افزایش ۱۲۱ درصدی مواجه شده بود،

وی خاطرنشان کرد: این میزان آمار در حالی است که بخش پانورامای موزه انقلاب اسلامی به جهت آماده سازی نمایشگاه پایان داعش و فاز اول موزه مقاومت در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس تعطیل بوده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار