مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

گلزارهای شهدا موجب تلطیف روح و نورانیت انسان می‌شود

هدایت مظلومی گفت: گلزارهای شهدا جزو هویت دینی، ملی و جلوه ای از معنویت ما محسوب شده و موجب تلطیف روح و نورانیت انسان می‌شود.  
کد خبر: ۳۶۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵ - 14October 2019

گلزار شهدا موجب تلطیف روح و نورانیت انسان می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز پس از بازدید از هشت گلزار شهدا در شهرهای بهشهر، گلوگاه و نکا در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه نماد گلزار شهدا، مقاومت و پاسداشت ارزش‌ها است، اظهار داشت: گلزار شهدا محل عهد و پیمان و وفاداری به ارزش‌های ایثارگری و رشادت‌طلبی جوانان غیور مرد این سرزمین است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: گلزار شهدا جزو هویت دینی و ملی و جلوه ای از معنویت ما محسوب شده و موجب تلطیف روح و نورانیت انسان می‌شود.  

مظلومی با اشاره به اینکه شهدا، قهرمانان واقعی و راستین تاریخ کشور ما هستند، اظهار کرد: یاد و خاطره این ستارگان بی‌نظیر ایران اسلامی باید همیشه در اذهان مردان و زنان مسلمان ما زنده بماند.

وی اضافه کرد: شهدا راست قامتانی بودند که گفتارشان با عمل آنان یکی بود به همین دلیل راه سعادت را برگزیدند و عاشقانه به سوی معبود خویش شتافتند.

این مسئول تصریح کرد: امروز همه ما باید تداوم بخش راه شهیدان باشیم و ضمن پاسداری از اهداف آنان، انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

مظلومی در این بازدیدها، آخرین وضعیت ساماندهی این گلزارها را بصورت میدانی مورد بررسی و پیگیری قرار داد. 

گلزار شهدای خلیل‌شهر دارای 57 شهید، آسیابسر15 شهید، مهدیرجه هشت شهید، نصرت آباد 3 شهید، خورشید کلا 10 شهید، اسماعیل‌آقا محله 3 شهید، زیارتکلا  پنج شهید و کوهسارکنده 9 شهید گرانقدر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار