معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

خدمات‌رسانی ۲۰ موکب مازندران به زائران اربعین

«جواد بخشی» از خدمات‌دهی ۲۰ موکب سپاه مازندران به زائران اربعین در مسیرهای منتهی به کربلا خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ - 15October 2019

۲۰ موکب مازندران به زائران اربعین خدمات رسانی می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «جواد بخشی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در کربلای معلی از خدمت‌رسانی سپاه با ۲۰ موکب در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: از همه مردم که نذورات خود را با شور و اشتیاق حسینی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین تقدیم کردند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سپاه کربلا ۲۰ موکب را به نمایندگی از مردم شریف استان مازندران در کربلا و در مناطق بین‌راهی در نجف اشرف، سه راهی کود و... برپا کرده، افزود: با کمک مردم به عزادارن حسینی، سرویس‌های فرهنگی و سایر موضوعاتی که در اربعین حسینی کاربرد دارد، ارائه می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا ادامه داد: امیدواریم که این حرکت و جریان سالیان سال جاری و ساری ادامه داشته باشد و ما همواره بتوانیم این خدمات‌رسانی را به زائران حسینی انجام دهیم.

این مسئول افزود: از همه استان‌های کشور و از کشورهای دیگر حتی به موکب‌های ما مراجعه کرده و ما به همه خدمات‌رسانی می‌کنیم، حتی موکب‌ها بیش از ظرفیت خود به زائران خدمات ارائه می‌کنند.

بخشی با اشاره به خدمات‌دهی روزانه موکب‌ها به زائرین در راهپیمایی اربعین خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی ما بحث الگوسازی، شبکه‌سازی و فرهنگ‌سازی در موکب‌ها است چرا که در پیاده‌روی اربعین تمامی مذاهب حتی آنها که مسلمان هم نیستند، شرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: طبق فرمایشات امام (ره) راه قدس از کربلا می‌گذرد و ارتش بیست میلیونی هم که در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند به قدس شریف هم خواهند رسید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مسائل فرهنگی از مهم‌ترین فعالیت‌های موکب‌داران مازندرانی در پیاده‌روی اربعین عنوان کرد و افزود: موکب‌های سپاه کربلا تا یک الی دو روز بعد از اربعین هم به زائرین خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار