فرمانده هوانیروز به دفاع پرس خبر داد؛

استقرار هوانیروز در دو محور غرب و جنوب غرب/ پرواز شناسایی در مسیر تردد زائران

فرمانده هوانیروز گفت: پروازهای شناسایی و ترابری هوانیروز در دو محور غرب و جنوب غرب جهت امنیت و آسایش زائران اربعین حسینی انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۶۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ - 15October 2019

استقرار بالگردهای هوانیروز در دو محور غرب و جنوب غرب/ پرواز شناسایی بر فراز زائران حسینیامیر سرتیپ دوم یوسف قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به ارائه خدمات هوانیروز در ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: هوانیروز در طول یک هفته گذشته در دو  محور غرب و جنوب غرب تعدادی بالگرد را مستقر کرده که در موارد نیاز ماموریت های خود را در قالب خدمت به زائران و امداد و نجات انجام می‌دهند.

وی افزود: تاکنون بالگردهای سبک هوانیروز عملیات شناسایی را به جهت کسب اطلاع از وضعیت و امنیت منطقه انجام داده و همچنین جهت پروازهای ترابری مورد نیاز نیز آمادگی لازم وجود دارد.

فرمانده هوانیروز با بیان اینکه ظرفیت لازم برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی وجود دارد، گفت: هوانیروز تا آخرین روز در کنار زائران اربعین خواهد بود و به اجرای ماموریت می‌پردازد.

وی در خصوص رزمایش غیرمترقبه ای که اخیرا نیروی زمینی ارتش در شمالغرب کشور برگزار کرد، اظهار داشت: این رزمایش در بالاترین سطح تاکتیکی برگزار شد و هوانیروز نیز در کنار سایر یگان‌ها توانست ماموریت‌های خود را در حوزه هلی‌برن، تخلیه مجروح و پشتیبانی آتش با موفیقت به اجرا درآورد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها