معاون فرهنگی سازمان اوقاف:

پیاده‌روی اربعین فرصتی برای تضعیف روحیه دشمنان است

حجت‌الاسلام «غلامرضا عادل» حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان حسینی در پیاده‌روی اربعین را فرصتی برای تضعیف روحیه دشمنان خواند و گفت: باید از ظرفیت اربعین در تقویت وحدت مسلمانان استفاده شود.
کد خبر: ۳۶۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ - 15October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «غلامرضا عادل»، معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور امروز (سه‌شنبه) در بازدید از موکب اوقاف لرستان در سامرا اظهار داشت: امسال حضور زائرین در شهر سامرا را بی نظیر است.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور به فعالیت پنج موکب اوقاف در سامرا اشاره کرد و گفت: موکب ادارات کل اوقاف استان های لرستان، قم، مازندران، زنجان و آذربایجان شرقی به همراه حسینیه اعظم زنجان در حال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به زائران هستند و اقدامات آنان چشمگیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هزینه موکب‌ها از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک‌های خیرین تأمین شده است، اظهار داشت: موکب ها تا پایان اربعین آماده خدمت رسانی به زائرین حسینی خواهند بود.

حجت الاسلام عادل حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان حسینی در پیاده روی اربعین را فرصتی برای تضعیف روحیه دشمنان خواند و گفت: باید از ظرفیت اربعین در تقویت وحدت مسلمانان استفاده شود.

وی اربعین حسینی را حرکتی مردمی خواند و یادآور شد: خدمت رسانی موفق موکب ها و مشارکت های خودجوش مردمی چشمگیر است.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور برگزاری برنامه های فرهنگی تبلیغی را موفق ارزیابی کرد و گفت: حضور مبلغان در موکب ها ظرفیتی عظیم در اثربخشی این برنامه ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار