مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

امنیت و اقتدار سفر بزرگ اربعین مرهون خون شهدای دوران دفاع مقدس است

سردار محمد علیپور گفت: بی شک این مسیر و این امنیت پایدار مرهون خون شهیدانی است که برای اعتلای پرچم سبز اباعبدالله از همه چیزشان گذشتند تا امروز همه دنیا شاهد وحدت و اقتدار جهان اسلام باشد.
کد خبر: ۳۶۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ - 15October 2019

امنیت و اقتدار سفر بزرگ اربعین مرهون خون شهدای دوران دفاع مقدس است

سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان که عصر امروز از مرز چذابه و موکب های مردمی خدمت رسان به زائرین ابا عبداله الحسین(ع) بازدید کرد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: کسی نیست از امپراطوری رسانه‌ای استکبار جهانی بپرسد که دوربین‌هایتان کجایند تا عظمت جهان اسلام را در راهپیمایی بین المللی اربعین حسینی به تصویر بکشند.

وی افزود: بزرگترین اجتماع جهان با بهترین امنیت و بیشترین امکانات در حال برگزاری است اما چشم نابینای رسانه های جهان این رخداد عظیم را انعکاس نمی دهند در حالیکه اگر یک ترقه در همین مسیر منفجر شود آنرا در صدر اخبارشان قرار می دهند.

سردار علیپور که در میان جوانان زائر و موکب های خدمت رسان مردمی حضور داشت خطاب به سربازان جوان و تعدادی دانشجو که از سفر کربلا برگشته بودند، گفت: اجر و قرب هر سربازی که در این مسیر برای امنیت زوار خدمت می کند کمتر از زیارت اباعبدالله نیست و وظیفه دیگر جوانان ازجمله دانشجویان این است که هر کدام مثل یک رسانه عمل کنند و در بازگشت از این سفر معنوی چنان مزیت های این رخداد جهانی را منتشر کنند که دشمن همیشه در کمین بداند، جوان مسلمان ایرانی هشیارتر از همیشه است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در پایان با ذکر چند خاطره از حضورش در دوران دفاع مقدس و آرزوی رزمندگان برای سفر به کربلا ادامه داد: بی شک این راه و این مسیر و این امنیت پایدار مرهون خون شهیدانی است که برای اعتلای پرچم سبز اباعبدالله از همه چیزشان گذشتند تا امروز همه دنیا شاهد وحدت و اقتدار جهان اسلام باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار