رئیس پلیس راهور خوزستان خبر داد؛

تاکنون هیچ سرقت و تخلفی از مرزهای خوزستان گزارش نشده است

سرهنگ منصور جمشیدی گفت: هیچ مورد سرقت و تخلفی از پارکینگ‌های موجود در شلمچه و چذابه گزارش نشده است ضمن اینکه در بازدیدهای هوایی نیز شاهد نظم و روان بودن ترافیک در مرز شلمچه بوده‌ایم.
کد خبر: ۳۶۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ - 15October 2019

تاکنون هیچ سرقت و تخلفی از مرزهای خوزستان گزارش نشده است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «منصور جمشیدی» رئیس پلیس راهور استان خوزستان عصر امروز با حضور در قرارگاه رسانه‌ای مرز شلمچه اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم زائرانی که امسال به مرز شلمچه آمدند، در بحث کنترل ترافیک، نیروهای راهور کار بزرگی را انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه روان است، افزود: بیش از ۲۵ هزار دستگاه خودرو در مرز شلمچه پارک شده است.

رئیس پلیس راهور استان خوزستان با بیان اینکه جهت کنترل بهتر و مناسب تر خودروها و اعمال برنامه های ترافیکی کار سنگین و برنامه ریزی چندین ماهه به انجام رسیده است، تصریح کرد: پیشنهادمان را برای تعطیلی روزهای ۲۴ و ۲۸ مهر به شورای تامین استان اعلام کرده ایم اما به احتمال فراوان روز ۲۸ مهر تعطیل خواهد بود تا به این ترتیب بتوانیم تمامی امکانات استان را برای بازگشت زائران بسیج کنیم.

جمشیدی یادآور شد: هنوز بار تردد خودروها در مسیر رفت و برگشت نامتوازن است و اولویت بر خروج خودروها است لذا پیش‌بینی ما بر آن است که طی دو روز آینده توازن به سوی ورود زائران بازخواهد گشت.

وی تصریح کرد: هیچ مورد سرقت و تخلفی از پارکینگ‌های موجود در شلمچه و چذابه گزارش نشده است ضمن اینکه در بازدید های هوایی نیز شاهد نظم و روان بودن ترافیک در مرز شلمچه بوده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار