معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد؛

آمادگی ۲۰ موکب مازندران برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین دیگر استان‌ها

«مهدی رازجویان» گفت: استان مازندران با ۲۰ موکب آماده خدمت‌رسانی به زائرین بین راهی در شهرهای کربلا و نجف اشرف است و همچنین آمادگی خدمت‌رسانی به زائرین استان‌های دیگر را نیز دارند.
کد خبر: ۳۶۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ - 16October 2019

۲۰ موکب مازندران ظرفیت خدمت‌رسانی به زائرین دیگر استانها را دارندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مهدی رازجویان» معاون عمرانی استاندار مازندران صبح امروز در حاشیه بازدید از موکب‌های استان مازندران در کربلا اظهار داشت: تعامل مناسب دستگاه‌های اجرایی و  نیروهای بسیجی و نظامی سبب برپایی و شکل‌گیری هر چه مناسب‌تر موکب‌های مردم مازندران در کشور عراق شده است.

وی افزود: استقبال بی‌نظیر مردم بیانگر حسن نظر و اعتقاد قلبی آنها به نحوه مدیریت و اداره این موکب‌ها است و خدمت‌رسانی به زائرین اولویت اصلی موکب‌های استان در کربلا معلی است و تمامی اقدامات و فعالیت‌ها می‌بایست در این راستا باشد.

معاون عمرانی استاندار مازندران اظهار کرد: در موکب‌ شهرستان‌های بابل، نکا و ساری بر اساس بازدیدی که صورت گرفته و گزارش‌های مردمی که ارائه شده از نحوه مدیریت و خدمت‌رسانی، برخورداری از امکانات مردمی عملکرد مطلوب و رضایت‌بخشی داشته اند.

رازجویان در پایان عنوان کرد: استان مازندران با ۲۰ موکب آماده خدمت‌رسانی به زائرین بین راهی در شهرهای کربلا نجف اشرف است و موکب‌های استان ظرفیت خدمت‌رسانی به زائرین استان‌های دیگر را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار