رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ضرورت مدیریت واحد در فضای رسانه‌ای خراسان جنوبی

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: شورای عالی فضای مجازی خراسان جنوبی باید با هماهنگی تمامی نهادها و سازمان‌ها تشکیل و یک مدیریت واحد بر این ظرفیت عظیم حاکم شود.
کد خبر: ۳۶۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ - 16October 2019

باید یک مدیریت واحد در فضای رسانه ای خراسان جنوبی حاکم شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سجاد رضایی» رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی شب گذشته در اولین موکب رسانه‌ای فعالان مجازی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت عاشقان اباعبدالله در فضای مجازی اظهار داشت: دو کلید واژه «حب‌الحسین یجمعنا» و «از خاوران تا کربلا» به همت فعالان سازمان فضای مجازی بسیج به راه افتاد  و در یک زمان­بندی، با انجام پنج عملیات، ۱۴ هزار توییت در بستر توییتر منتشر و این دو کلید واژه در بستر توییتر ترند شد.

وی با اشاره به اینکه در هر عملیات بیش از ۷هفت هزار توییت در فضای مجازی منتشر شد، افزود: دنیای کنونی متاثر از همه مردم است و دشمن آمده است تا از همین فضای کنونی به نفع خود استفاده کند، این راهبرد با ابتکار فعالان فضای مجازی، به نفع جبهه حق و جمهوری اسلامی ایران عملیاتی خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی ادامه داد: دشمن تلاش کرد که راهپیمایی بزرگ اربعین را تحت تاثیر خود قرار دهد اما با همت جوانان انقلابی این اتفاق رخ نداد.

رضایی با اشاره به برخی اقدامات مقطعی در ایام خاص در حوزه رسانه‌ای در استان تصریح کرد: فضای مجازی در خراسان جنوبی بی‌متولی است و نیازمند یک مدیریت واحد است تا تمام ابعاد و وجوه آن مدیریت شود و امروز این بی‌برنامگی به شدت احساس می­‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار